Ιερός Ναός ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ Καστέλλας Πειραιώςαυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

 ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ


ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 10 η Μαΐου 2021

ΤΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ Η «ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΔΙΑΚΟΙΝΩΝΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ


ΠΑΠΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΥ;


Είναι γνωστό ότι ο Προτεσταντισμός σε όλες τις ομολογιακές διαφοροποιήσεις

του δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια εκφυλισμένη μορφή του Παπισμού. Μετά την

απόσχισή του από τον παπικό κορμό τον 16 ο αιώνα, που εκδηλώθηκε ως

αντίδραση και ως επανάσταση απέναντι στις παπικές αυθαιρεσίες της εποχής

εκείνης, δεν μπόρεσε τελικά να προσεγγίσει την Ορθόδοξη Ανατολή παρά την

ριζοσπαστική διαφοροποίησή του από τον Παπισμό. Αντίθετα μάλιστα παραμένει

μέχρι σήμερα σημαντικά εξαρτημένος από τη σχολαστική θεολογική σκέψη. Η

θεολογική του ταυτότητα διαφέρει ριζικά τόσο με αυτήν της Ορθόδοξίας, όσο και

εν πολλοίς με αυτήν του Παπισμού. Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικές ουσιώδεις

δογματικές διαφορές που χωρίζουν τον Προτεσταντισμό από τον Παπισμό:

Αρνείται το δόγμα του παπικού πρωτείου, όπως και αυτό του παπικού αλαθήτου.

Απορρίπτει κατηγορηματικά την Παράδοση της Εκκλησίας ως φορέα της

Αποκαλύψεως στην ιστορία και θεωρεί την Αγία Γραφή ως την μοναδική πηγή

της Αποκαλύψεως. Αρνείται την ορατή Εκκλησία και θεωρεί την Αγία Γραφή ως

σαφή και καταληπτή από τον κάθε Χριστιανό, ο οποίος μπορεί να την ερμηνεύει,

φωτιζόμενος από το Άγιο Πνεύμα. Διδάσκει ότι η Εκκλησία είναι αόρατη

κοινωνία αγίων και απαρτίζεται από τα εκλεκτά μέλη όλων των ορατών

Εκκλησιών όλων των εποχών. Η Εκκλησία αυτή δεν είναι διαρθρωμένη

ιεραρχικά ως καθίδρυμα, αλλά είναι διασκορπισμένη σ' όλη την Οικουμένη.

Διδάσκει την πανταχού παρουσία του Χριστού σωματικώς, την γνωστή ubiquitas.

Απορρίπτει την Ιερωσύνη ως μυστήριο. Περιορίζει τον αριθμό των μυστηρίων σε

δύο, το βάπτισμα και τη θεία Ευχαριστία. Ο άνθρωπος κατά τον Προτεσταντισμό

μετά την προπατορική πτώση στην αμαρτία είναι πλήρως και βαθιά

διεφθαρμένος. Το «κατ' εικόνα» του ανθρώπου έχει καταστραφεί τελείως.

Από τότε που ο Προτεσταντισμός αποσπάσθηκε από τον Παπισμό, σταδιακά

και προοδευτικά κατακερματίστηκε περαιτέρω σε εκατοντάδες προτεσταντικές

ομολογίες, η κάθε μία από τις οποίες θεωρεί εαυτήν ως την γνήσια και αυθεντική

«Εκκλησία» του Χριστού και καμία από αυτές δεν έχει μέχρι και σήμερα

«εκκλησιαστική» κοινωνία με τον Παπισμό. Η ιστορική του πορεία, ιστορία

πέντε αιώνων και πλέον, είναι γεμάτη από λυσσώδεις εκκλησιαστικές

αντιπαραθέσεις με τον Παπισμό, που έφτασαν μέχρι πολεμικών συγκρούσεων.

Όμως από τα μέσα του 20 ου αιώνος τα πράγματα αλλάζουν. Ο Παπισμός, με το

γνωστό διάταγμα περί Οικουμενισμού, της Β΄ Βατικανής «Συνόδου», (1962-

1965), καθιερώνει μια νέα «Εκκλησιολογία», στην οποία αναγνωρίζει στοιχεία

εκκλησιαστικότητος τόσο στον Προτεσταντισμό, όσο και στην Ορθοδοξία. Έτσι


2


2

αρχίζει μια προσπάθεια προσέγγισης με πολλές προτεσταντικές ομολογίες, (και

με την Ορθοδοξία), μέσα στα πλαίσια της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, με

στόχο την ενότητα του χριστιανικού κόσμου, παρά τις υπάρχουσες δογματικές

διαφορές και υπό την «θεόθεν» εξουσία του «Πάπα».

Οι δύο πρώην άσπονδοι εχθροί, Παπισμός και Προτεσταντισμός, σιγά σιγά

πλησιάζουν αλλήλους, αρχίζουν να συνδιαλέγονται και τελικά γίνονται φίλοι.

Την απάντηση στο ερώτημα: μέχρι ποίου σημείου μπορεί να έφθασε αυτή η

φιλική προσέγγιση, φαίνεται ότι μας την δίδει μια πρόσφατη συνταρακτική

είδηση, την οποία μας αποκάλυψε το ιστολόγιο «Πενταπόσταγμα». Το ιστολόγιο

κάνει λόγο για την επικείμενη «μυστηριακή διακοινωνία» μεταξύ Παπισμού και

Προτεσταντισμού. Πρόκειται για μια είδηση, που εφ’ όσον πραγματοποιηθεί, θα

προκαλέσει σίγουρα «σεισμό» πολλών ρίχτερ στα θεμέλια του Δυτικού

Χριστιανισμού. Και τούτο διότι θα έχει σαν αποτέλεσμα την αναβάθμιση,

παγκοσμίως, της ηγεμονικής θέσεως του «Πάπα», απέναντι σε όλες τις θρησκείες

και όλες τις χριστιανικές ομολογίες και όλοι θα τον αναγνωρίσουν ως παγκόσμιο

θρησκευτικό πλανητάρχη. Περαιτέρω θα επιφέρει ριζικές ανακατατάξεις στις

διαχριστιανικές σχέσεις, που δεν θα αφήσουν δυστυχώς ανεπηρέαστη και την

Ορθοδοξία.

Σύμφωνα με εμπεριστατωμένη δημοσιογραφική έρευνα του δημοσιογράφου κ.

Μανώλη Κείου, προβλέπονται «συθέμελοι τριγμοί! - Ήρθε η ώρα για κοινό

ποτήριο Ρ/Καθολικών-Προτεσταντών. Πριν από ένα μήνα το

ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ αποκάλυψε τις προθέσεις για κοινό ποτήριο και το πως

θα συγκοινωνήσουν Ρ/Καθολικοί και Προτεστάντες στην Γερμανία…Από ό, τι

φαίνεται ήρθε εκείνη η ώρα! Για αυτήν την κομβική στιγμή είναι έτοιμοι οι

διοργανωτές Οικουμενικού Φεστιβάλ στην Γερμανία. “Οι προτεστάντες που

επιθυμούν να παραβρεθούν στο μυστήριο σε καθολικές εκκλησίες κατά τη

διάρκεια του οικουμενικού φεστιβάλ στη Φρανκφούρτη, θα μπορούν να λάβουν

κοινωνία”, δήλωσε ο επίσκοπος Georg Bötzing, Πρόεδρος της Καθολικής

Επισκοπικής Διάσκεψης της Γερμανίας. Ο ιερέας έκανε αυτήν την ανακοίνωση

κατά τη διάρκεια ενός διαδικτυακού συνεδρίου για την προετοιμασία του

τρίτου χριστιανικού φεστιβάλ Ecumenical Kirchentag, το οποίο θα

πραγματοποιηθεί στα μέσα Μαΐου. “Οποιοσδήποτε προτεστάντης που έρχεται

στην ευχαριστιακή τελετή θα μπορεί να λάβει κοινωνία», είπε ο επίσκοπος

Μπέτζιγκ. Αυτό ισχύει και για τους Καθολικούς που θέλουν να ξεκινήσουν την

κοινωνία σε λουθηρανικές εκκλησίες, όποιος πιστεύει στην Ευχαριστία που

από άλλη ομολογία θα μπορεί να έρθει στο βωμό και δεν θα απορριφθεί”,

τόνισε ο επίσκοπος. Αυτή η πρακτική δεν είναι ‘τίποτα νέο’ για τη Γερμανία,

όπου διαδίδεται ‘σε όλη τη χώρα’, τόνισε ο επίσκοπος Μπέτζιγκ, προσθέτοντας

ότι ‘δεν αναμένει αντιρρήσεις από τη Ρώμη’». (https://www.pentapostagma.gr

/ekklisia/ 7007885_ sythemeloi-trigmoi-irthe-i-ora-gia-koino-potirio-r/katholikon-

protestanton).

Μ’ άλλα λόγια έχουμε άρση της «ακοινωνησίας» μεταξύ Παπισμού και

Προτεσταντισμού και «κοινό ποτήριο», χωρίς να έχει προηγηθεί «Οικουμενική


3


3

Σύνοδος» από την πλευρά των Παπικών και χωρίς να έχει επιτευχθεί δογματική

συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών. Επίσης πουθενά δεν γίνεται λόγος για «άρση

των αναθεμάτων» εκατέρωθεν, όπως αυτό έγινε μεταξύ Ορθοδοξίας και

Παπισμού το Δεκέμβριο του 1965, έστω και μονομερώς υπό του μακαριστού

πατριάρχου Αθηναγόρου χωρίς την συναίνεση των Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων

Εκκλησιών. Εδώ έχουμε εφαρμογή στην πράξη μιάς βασικής οικουμενιστικής

αρχής: Τα δόγματα διαιρούν, ενώ η αγάπη ενώνει. Δεν έχουμε καμιά αμφιβολία

ότι το νέο «σκηνικό» στον Δυτικό Χριστιανικό κόσμο, είναι πολύ καλά στημένο

από τα αφανή διεθνή οικουμενιστικά και σιωνιστικά κέντρα, τα οποία προωθούν

την πανθρησκεία πυρετωδώς με φιέστες τύπου φεστιβάλ. Ας μη λησμονούμε πως

ο Παπισμός, προωθεί το δικό του πανθρησκειακό όραμα με φεστιβαλικές φιέστες,

όπως τις είδαμε λ.χ. στις συναντήσεις της Ασίζης. Ας μη λησμονούμε επίσης ότι

και οι συνελεύσεις του Π.Σ.Ε. έχουν φεστιβαλικό και φολκλορικό χαρακτήρα. Το

θέαμα λειτουργεί θετικά στα σχέδια των ιθυνόντων του Οικουμενισμού. Το

«κοινό ποτήριο» θα πραγματοποιηθεί ως θέαμα, ως πολιτιστικό γεγονός!

Δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι δύο αιρετικές κοινότητες παγκοσμίου

βεληνεκούς, Παπισμός και Προτεσταντισμός, βρήκαν μεταξύ τους μια φόρμουλα

ενότητος. Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο στη ζωή της Εκκλησίας να

συσπειρώνονται μεταξύ τους οι σκοτεινές δυνάμεις, όταν πρόκειται να πλήξουν

την Εκκλησία, αφού και οι δαίμονες ακόμη το ίδιο κάνουν, προκειμένου να

επιτύχουν τον ίδιο στόχο. Ως κλασικό παράδειγμα αναφέρουμε εδώ τους δύο

ηγεμόνες Ηρώδη και Πιλάτο, οι οποίοι ενώ προηγουμένως βρισκόταν σε έχθρα

μεταξύ τους, στη συνέχεια έγιναν φίλοι με αφορμή τη δίκη του Χριστού:

«εγένοντο δε φίλοι, ο τε Ηρώδης και ο Πιλάτος εν αυτή τη ημέρα μετ’

αλλήλων· προϋπήρχον γαρ εν έχθρα όντες προς εαυτούς», (Λουκ.23,12).

Και συνεχίζει το αποκαλυπτικό δημοσίευμα: «Πολλοί αξιωματούχοι στο

Βατικανό φοβούνται τον “Συνοδικό Δρόμο” της Γερμανικής Εκκλησίας,

βλέποντας σε αυτήν απειλή για την ενότητα της εκκλησίας. Το 2019, μια ομάδα

Γερμανών Προτεσταντών και Καθολικών θεολόγων ενέκρινε το έγγραφο “Μαζί

στο γεύμα του Κυρίου”, στο οποίο συνέστησε “αμοιβαία Ευχαριστική

φιλοξενία” για Καθολικούς και Προτεστάντες. …Το έγγραφο επικρίθηκε από

τον επικεφαλής του Ποντιφικού Συμβουλίου για την Προώθηση της

Χριστιανικής Ενότητας, τον Καρδινάλιο Kurt Koch και τον Σεπτέμβριο του

2020 υπήρξε επίσημη αντίδραση από το Συνέδριο για το Δόγμα. Οι

“δογματικές διαφορές” μεταξύ του Καθολικισμού και του Λουθηρανισμού

“είναι ακόμα τόσο σημαντικές που αποκλείουν τη δυνατότητα αμοιβαίας

συμμετοχής των πιστών στην Ευχαριστία”, δήλωσε ο Καρδινάλιος Λουίς

Λαδάρια, επικεφαλής της Συνέλευσης για το Δόγμα της Πίστης». Πιστεύουμε

ότι οι διατυπούμενες επιφυλάξεις του Βατικανού δεν πρέπει να μας παραπλανούν,

διότι αποτελούν τακτική διπλωματικού ελιγμού, προκειμένου να διασκεδαστούν

αντιδράσεις συντηρητικών κύκλων του.

Φέραμε το θέμα στην επικαιρότητα για να φανεί ξεκάθαρα για μια ακόμη φορά

ότι ο Οικουμενισμός, τώρα πια απροκάλυπτα, προχωρεί ακάθεκτος στην


4


4

υλοποίηση των στόχων του και ότι σ’ όλη δε αυτή τη διαδικασία πρωταγωνιστικό

ρόλο διαδραματίζει το Βατικανό. Εκείνο που μας προβληματίζει, είναι ο κίνδυνος

να συρθούμε στο «Κοινό Ποτήριο» με τους Παπικούς και Προτεστάντες,

προφανώς στα πλαίσια του παναιρετικού Π.Σ.Ε., στο οποίο θα έχει ηγετικό ρόλο

το Βατικανό, επειδή διεκδικεί την ηγεσία της εφιαλτικής πανθρησκείας. Η

«μυστηριακή διακοινωνία» μεταξύ Παπισμού και Προτεσταντισμού είναι σαφώς

ο προπομπός της «διακοινωνίας» με την Ορθόδοξη Εκκλησία μας. Είναι σχεδόν

βέβαιο ότι οι κατά τόπους Ορθόδοξες Εκκλησιαστικές Ηγεσίες θα δεχθούν

αφόρητες πιέσεις από διεθνή σκοτεινά κέντρα και πολιτικούς παράγοντες

προκειμένου να υποκύψουν και τελικά να δεχθούν το «κοινό ποτήριο» με τους

Ετεροδόξους και αιρετικούς. Οι φόβοι μας εντείνονται από το γεγονός, ότι

σήμερα, διαβρωμένοι από την οικουμενιστική λαίλαπα, δεν διαθέτουμε δυστυχώς

πνευματικά αντισώματα, ούτε τις πνευματικές εκείνες προϋποθέσεις, που

απαιτούνται ώστε να μιμηθούμε τους αγίους Πατέρες μας και να αντισταθούμε με

γενναιότητα και χωρίς υποχωρήσεις και συμβιβασμούς στην κυοφορούμενη

προδοσία της Πίστεως. Γι’ αυτό χρειάζεται επαγρύπνηση και ομολογιακός

συναγερμός και βέβαια θυσιαστικό φρόνημα και καθαρός από σαρκικά πάθη βίος.


Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών

Εγκώμια της Αγίας κ Μεγάλης Παρασκευής!

Οι ιερείς του Ιερού Ναού μας κ οι ιεροψάλτες ψέλνουν τα Εγκώμια  με κατάνυξη,
 μπροστά στον ΕΠΙΤΆΦΕΙΟ.

 

Τρίτη 27 Απριλίου 2021

ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΟΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΗΝ «ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΟΙΗΣΗ» ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ!


Γραφείο αιρέσεων Ι.Μ.Πειραιώς

ΣυνημμέναΔευ, 26 Απρ, 9:34 π.μ. (πριν από 1 ημέρα)



 ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ


ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 26 Απριλίου 2021

ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΟΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΗΝ «ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΟΙΗΣΗ» ΤΗΣ


ΘΕΟΤΟΚΟΥ!


Το Ισλάμ είναι μια από τις φοβερότερες και πλέον δαιμονικές αιρέσεις στην

ιστορική πορεία της Εκκλησίας μας. Από της εμφανίσεως του τον 7 ο αιώνα μέχρι

σήμερα, επί 13 αιώνες, δεν παύει να πολεμεί συνεχώς την Εκκλησία, επιχειρώντας

με κάθε τρόπο να την εξαφανίσει και να ακυρώσει το απολυτρωτικό της έργο. Η

διδασκαλία του αποτελεί ένα συμπίλημα διαφόρων θρησκευτικών παραδοχών,

όπως της Ειδωλολατρείας, του Ζωροαστρισμού, του Μανιχαϊσμού, του

Γνωστικισμού, του Αρειανισμού, του Νεστοριανισμού, του Μονοφυσιτισμού, του

Αφθαρτοδοκητισμού και της Εικονομαχίας. Αυτό μπορεί κανείς να το διαπιστώσει

ξεκάθαρα, αν μελετήσει εις βάθος την «Χριστολογία» του Ισλάμ, όπου θα

συναντήσει όλες τις παρά πάνω αναφερθείσες αιρέσεις. Ο όσιος και θεοφόρος

Ιωάννης ο Δαμασκηνός, στο έργο του «Περί αιρέσεων», θεωρεί ότι το Ισλάμ είναι

λαοπλάνος θρησκεία και πρόδρομος του Αντιχρίστου. Αποκαλεί ευθύς εξ αρχής

τον Μωάμεθ ψευδοπροφήτη και αποδεικνύει με όσα γράφει, ότι δημιούργησε την

αίρεσή του ύστερα από μια επιφανειακή μελέτη της Αγίας Γραφής και την

επικοινωνία του μ’ έναν αρειανό μοναχό, κατόπιν δήθεν οραμάτων σε ηλικία

σαράντα ετών, με την παρότρυνση της πρώτης συζύγου του Χαντίντζα και του

Ιουδαίου εξαδέλφου της Ουάρακα και μ’ αυτόν τον τρόπο διέδωσε την ψεύτικη

φήμη, ότι όλ’ αυτά, που θέσπισε, είναι δήθεν θεόσταλτα. Κατά τον άγιο το Ισλάμ,

επηρεασμένο από την αντιχριστιανική ιουδαϊκή και την αιρετική χριστιανική

γραμματεία, δεν δέχεται την Τριαδικότητα του Θεού, την Θεότητα του Χριστού,

τον σταυρικό Του θάνατο και την Ανάστασή Του. Αρνείται το Θεανθρώπινο

πρόσωπό Του και τον θεωρεί σαν ένα απλό προφήτη, κτίσμα του Θεού και ψιλόν

άνθρωπο, κατώτερο του Μωάμεθ, της δήθεν σφραγίδας των προφητών.

Όμως, παρά το γεγονός ότι το Ισλάμ αποτελεί την πλέον βλάσφημη θρησκευτική

πίστη και ευθύνεται για τα χειρότερα και πολυπληθέστερα εγκλήματα, κυρίως

κατά των χριστιανών, ωστόσο το Βατικανό δεν δίστασε να επινοήσει τα τελευταία

χρόνια μια νέα μορφή προσεγγίσεως και διαλόγου μ’ αυτό, μέσα στα πλαίσια του

Διαθρησκειακού Οικουμενισμού και των Διαλόγων. Σε συνεννόηση με

μουσουλμάνους αξιωματούχους, επεχείρησε να χρησιμοποιήσει την Παναγία μας

ως «γέφυρα» για την εναρμόνιση του Ισλάμ με τον Παπισμό! Ναι, δυστυχώς ο

αιρετικός Παπισμός, έφτασε στο σημείο να βεβηλώσει ακόμα και το ιερότατο

πρόσωπο της Θεοτόκου, (το οποίο δείχνει να υπερτιμά), προκειμένου να

διευκολύνει την προσέγγισή του με το Ισλάμ, όπως αυτό τουλάχιστον μπορούμε να

συμπεράνουμε από πρόσφατο δημοσίευμα με τίτλο: «Παπισμός: Βλασφημίες


2


2


χωρίς τέλος!», στο αγωνιστικό ιστολόγιο «Τρελογιάννης», (http://trelogiannis.

blogspot.com /2021 /02/ blog-post_ 528.html) .

Σύμφωνα με το δημοσίευμα: «Το γεγονός ότι οι μουσουλμάνοι τρέφουν μεγάλη

εκτίμηση στην Παναγία και πως το όνομά της αναφέρεται στο Κοράνι, καθώς

και πως είναι η μοναδική γυναίκα που αναφέρεται στο ιερό βιβλίο του Ισλάμ, το

γνωρίζαμε λίγο ως πολύ. Τώρα όμως η Ποντιφική Διεθνής Ακαδημία Marian

(PAMI) προωθεί την Παναγία ως γέφυρα για το συνδυασμό του Ισλάμ και του

Καθολικισμού μετά το σύμφωνο του Αμπού Ντάμπι μεταξύ του Πάπα

Φραγκίσκου και του μεγάλου ιμάμη του al-Azhar Ahmed al-Tayyeb. Η ακαδημία

Marian στη Ρώμη ξεκίνησε μια σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων διάρκειας 10

εβδομάδων με τίτλο "Μαρία, ένα μοντέλο πίστης και ζωής για τον Χριστιανισμό

και το Ισλάμ" σε συνεργασία με το Μεγάλο Τζαμί της Ρώμης και το Ισλαμικό

Πολιτιστικό Κέντρο της Ιταλίας. Με βάση την πεποίθησή του ότι η Μαρία είναι

“Εβραία, Χριστιανή και μουσουλμάνα”, ο π. Gian Matteo Roggio, διοργανωτής

της εκδήλωσης για την Παναγία, επιδιώκει να εμφανίσει την Θεοτόκο ως

πρότυπο “ανοιχτών συνόρων” μεταξύ θρησκευτικών και πολυπολιτισμικών

κόσμων. Η Μαρία απαντά “στους γενετικούς κώδικες του Ιουδαϊσμού, του

Χριστιανισμού και του Ισλάμ”, ισχυρίζεται ο Ρότζιο, μέλος της θρησκευτικής

τάξης των ιεραποστολών της Παναγίας της Λα Σαλέτ, γράφοντας στο περιοδικό

Famiglia Cristiana»!

Είναι φανερό πως από την ακραία πλάνη της «μαριολατρείας» ο αιρετικός

Παπισμός έφτασε στο άλλο άκρο, να την κάμει …μουσουλμάνα! Το γιατί έφτασε

σ’ αυτό το σημείο, να βεβηλώσει το ιερότατο πρόσωπο της Θεοτόκου, κάνοντάς

την «γέφυρα» με το δαιμονικό Ισλάμ, εξηγεί ο ισλαμιστής ιστορικός Raymond

Ibrahim, ο οποίος είπε στο Church Militant: «Αυτή η σειρά είναι μια ακόμη

προσπάθεια να προσπαθήσει να πείσει τους Καθολικούς ότι το Ισλάμ είναι

κάπως παρόμοιο με την πίστη τους». Ναι, δυστυχώς, με προπέτασμα την

Παναγία, θέλει το Βατικανό να πείσει τους οπαδούς του ότι και το Ισλάμ είναι

«θρησκεία του ιδίου Θεού», η πίστη της δεν διαφέρει ουσιαστικά από την

«καθολική» πίστη, όταν στο βλάσφημο και δαιμονιώδες Κοράνι ο ενανθρωπίσας

Θεός Λόγος αποκαλείται «λάσπη» και εξομοιώνεται με τον Αδάμ,

επαναλαμβάνοντας την κακοδοξία του Αρείου χονδροειδώς! Άλλωστε αυτή η

παραδοχή απηχεί μια από τις βασικές αρχές του Οικουμενισμού, η λεγόμενη αρχή

του δογματικού πλουραλισμού, η οποία δέχεται ότι όλες οι θρησκείες είναι καλές,

λατρεύουν το ίδιο Θεό και είναι διαφορετικοί δρόμοι αναγωγής σ’ Αυτόν!

Σύμφωνα με το αποκαλυπτικό δημοσίευμα τα διαδικτυακά ισλαμο-παπικά

σεμινάρια, «θα τελειώσουν κατά τη διάρκεια του μήνα του Ραμαζανιού στην

αίθουσα συνεδριάσεων του Μεγάλου Τζαμιού της Ρώμης. Ο Ρότζιο ελπίζει ότι η

σειρά θα ολοκληρωθεί στο τζαμί μόλις πέσει ο ήλιος, με ένα γεύμα φιλίας και

αδελφότητας ως απτό σύμφωνο για την υπηρεσία του κοινού καλού όλων. Αυτό,

γράφει ο Roggio, υπακούει στην ‘κατανόηση της μεγάλης θεϊκής χάρης του

εγγράφου του Αμπού Ντάμπι’. Οι σειρές διαλέξεων θα δοθούν από κοινού από

Καθολικούς και Μουσουλμάνους ομιλητές, οι οποίοι θα επιδιώξουν ‘διάλογο,

γνώση και συνεργασία’ σχετικά με θέματα όπως η ‘Μαρία, μια γυναίκα της


3


3


πίστης’, καθώς και η προσευχή, η αγνότητα, η φιλοξενία, η μη βία, η μετάνοια,

η νηστεία και η ιθαγένεια»! Είναι όντως απίστευτα τα όσα βλάσφημα και ασεβή

τόλμησε να ξεστομίσει ο παπικός «ιερωμένος» για το πρόσωπο της Παναγίας, η

οποία είναι για την Εκκλησία μας η «τιμιωτέρα των Χερουβίμ και ενδοξοτέρα

ασυγκρίτως των Σεραφείμ»!

Στη συνέχεια το δημοσίευμα αποκαλύπτει και την «τιμή» που προσδίδει το

Ισλάμ στην Θεοτόκο. Ιδού οι δαιμονικές αντιλήψεις γι’ Αυτήν: «… το Ισλάμ

παρουσιάζει τη Μαρία, τη Μητέρα του Χριστού, ως “παντρεμένη” και πως

“συνευρίσκεται” με τον Μωάμεθ στον παράδεισο, αποκάλυψε ο Ιμπραήμ. Σε ένα

άρθρο για το περιοδικό Frontpage με τίτλο “Μωάμεθ και Παναγία” ο Ιμπραήμ

ανέφερε ένα Χαντίθ (Ισλαμική κανονική παράδοση) όπου ο Μωάμεθ, ο

προφήτης του Ισλάμ, δηλώνει: “Ο Αλλάχ θα με παντρέψει στον παράδεισο με

την Μαρία, κόρη του Imran”. Επίσης ο πρώην αναπληρωτής υπουργός

θρησκευτικών δωρεών της Αιγύπτου, Δρ. Salem Abdul Galil, δήλωσε ανοιχτά

ότι μεταξύ άλλων βιβλικών γυναικών όπως η αδελφή του Μωυσή και η σύζυγος

του Φαραώ, “προφήτης Μωάμεθ θα παντρευτεί την Παναγία στον παράδεισο”».

Ούτε το άγιο και άμωμο πρόσωπο της Θεοτόκου γλύτωσε από την νοσηρή και

δαιμονόπληκτη φαντασία του Μωάμεθ, ο οποίος είχε συγκεντρώσει ολόκληρο

στρατό ερωμένων και μαζί τους την εννεάχρονη Αϊσά! Και βέβαια, ο δυστυχής

εκείνος, και πεπλανημένος βεδουίνος έχει ίσως το «ελαφρυντικό» ότι δεν είχε

φωτιστεί από το φως το Χριστού. Μπορεί να έχει το ελάχιστο ελαφρυντικό ο

παπικός «ιερωμένος» Gian Matteo Roggio, ο οποίος θεωρεί την Παναγία ως

«μουσουλμάνα» και δέχεται, εμμέσως, πλήν σαφώς, ότι είναι «παντρεμένη στον

παράδεισο» με τον Μωάμεθ; Μπορεί να έχει το παραμικρό ελαφρυντικό, την

ελάχιστη δικαιολογία η «εκκλησιαστική» του αρχή, το Βατικανό και προσωπικά ο

«Πάπας» για τις βλάσφημες απόψεις του για την Παναγία Μητέρα του Κυρίου μας

Ιησού Χριστού;

Περαίνοντας την ανακοίνωσή μας, μαζί με την φρίκη και τον αποτροπιασμό μας

για την βεβήλωση της Παναγίας μας, θα θέλαμε να επισημάνουμε για πολλοστή

φορά την πεποίθησή μας, ότι ο αιρετικός Παπισμός έχει αποβάλει και το τελευταίο

ίχνος ιεροπρέπειας και σεβασμού των ιερών προσώπων της χριστιανικής πίστεως.

Όλα έχουν τεθεί στο «βωμό» των πολιτικών και κοσμοκρατορικών επιδιώξεων του

Βατικανού, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ο στόχος του, που είναι η

αναγνώριση του «Πάπα» ως του πρώτου παγκόσμιου θρησκευτικού ηγέτη. Είναι

αποδεδειγμένο πια, (και μέσω επισήμων κειμένων), ότι ο Παπισμός στοχεύει να

ηγηθεί της νέας θρησκευτικής πραγματικότητας, την οποία «σμιλεύει» η Νέα Τάξη

Πραγμάτων, της εφιαλτικής Πανθρησκείας του ταχέως ερχομένου Αντιχρίστου!

Στην υλοποίηση αυτού του ανίερου και δαιμονικού σχεδίου δεν δίστασε να μπλέξει

και το ιερότατο Πρόσωπο της Θεοτόκου! Την εφιαλτική αυτή πραγματικότητα

δυστυχώς αδυνατούν, ή δεν θέλουν, να διακρίνουν οι Ορθόδοξες εκκλησιαστικές

ηγεσίες, οι οποίες απλά παρακολουθούν άφωνες τις εξελίξεις των γεγονότων.

Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων κ παραθρησκειών